"No child is bad from the beginning, they just imitate their atmosphere."

måndag 17 oktober 2011

Nu är det bestämt!

Jag och Mika firar vår bröllopsdag i november, och i år ska vi resa till Stockholm och åka på en kryssning med Cinderella. Det ska bli så roligt! Och min snälla mamma kommer vara barnvakt åt oss hela helgen. :-D Igår bokade vi hela resan, så nu är det klart. :-)
Jag är väldigt glad också för jag har lämnat in två uppsatser idag. Skönt att få det gjort. En av dem var en fördjupningsrapport som slutade på 30 sidor, och med den så slutar den kursen. Så fram till nyår nu så har jag bara två kurser kvar.
Update om Love. Han har fått sin första tand härom dagen, och han har börjat "prata", bababa gagaga oaoaoa. :-D
Vet inte om jag berättade det, men Olivias akvarium fungerade inte så bra. Hennes fiskar dog en efter en. Så nu har hon fått ett nytt husdjur däri, en salamander. Den är väldigt fin och rolig, Olivia älskar den! :-)
Hon var på sitt första riktiga barnkalas i helgen också. Två tjejer från dagis fyllde år. Hon hade väldigt roligt kan jag lova! :-)

<3 <3 <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar